8. května se nám podařilo odletět čtyři 200 km přelety. Přelet komplikovala vysoká oblačnost, ale při zvolení správné tratě a stopy šlo celkem pěkně letět.

Vysokomýtská posádka Jan Vavřín a Tomáš Charvát se letos zúčastnili zbraslavického AZ cupu ve třídě Kombi s DuoDiscusem. Počasí přálo a za týden se podařilo odletět 7 platných disciplín včetně jednoho 500 km přeletu, který naše posádka zvládla uletět za 6 hodin a 37 minut průměrnou rychlostí 76 km/h. V celkovém pořadí se umístili na krásném 12. místě z 30.

 

Rada AK děkuje všem členům, kteří se zúčastnili brigády v sobotu 25.4.2015.  Podařilo se udělat kus dobré práce na údržbě areálu letiště. Dík patří Pepovi Bačinovi, který skvěle připravil a vedl práce na opravě vrat hangáru H1.  Dále se podařilo provést válcování VPD, vyčistili jsme bezpečnostní záchytný bazén pod benzinovými nádržemi, opravili a vyčistili jsme vytyčovací čtverec pod VDI. Podařilo se opravit výdejní benzínový stojan. Skvělou práci odvedli kolegové na opravě stropu garáže pro transportéry.  Ještě jednou všem účastníkům díky.

 

Za radu AK Josef Vopařil -předseda

Na sobotu 21. března vyšlo krásné počasí a tak jsme se dohodli, že připravíme techniku a zkusíme vytáhnout naviják. Příprava nám zabrala celé dopoledne, ale po obědě odstartoval první navijákový start. V provozu jsme měli L-23 a Vosu (VSO-10) 7502. Myslím, že jsme odlétali nějakých 30 startů. Všichni si dali na rozlétání po zimní přestávce 3 starty.

V sobotu 14. března proběhla na letišti 2. část jarního školení. Na oběd jsme zašli do nového stylového podniku vedle letiště BBQ Smokehouse. Odpoledne jsme provedli roční prohlídku na L-23.

 

BBQ Smokehouse

V sobotu 27.12. jsme se sešli v dostatečném počtu abychom mohli uskutečnit aerovlekový provoz. Ohřáli jsme vlečnou Z-226 a vytáhli L-23. Startovali jsme netradičně do zasněžené krajiny z asfaltu.

Při rozjezdu byla díky zvířenému sněhu špatná viditelnost, ale po vzletu byl již let krásně klidný s dobrou dohledností a s téměř jasnou oblohou. Odlétali jsme 8 startů. Létala také Z-43.